Bakis

Ojojoj vilket kalas det var igår. Åt en av de bästa kladdkakorna ever och jag har ätit ett antal kan jag lova! Jag mötte upp en kompis till mig och hennes pojkvän vi kan kalla henne Praktikanten och honom kallar jag chefen. De hade med sig tulpaner och inte vilka som helst 800kr kostade de...men när chefen fick reda på det hotade han med kjoltricket och vips fick de halva priset...måste lära mig det där gamla tricket någon gång!





Konstnären festade på som på den gamla goda tiden, det var verkligen kul att se henne i fin festform!! 
Konstnären ville lyssna på den här låten hela tiden...undrar om hon ångrar det idag! konstnären berättade nämligen att hon legat i duschen en timme och att hon hade märken efter golvet på hela kroppen, stackarn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0