Drömmar

Virre berätta inte för Pelle att jag skriver om min dröm nu! Men så här var det, inatt drömde jag att jag skulle till min gamla lägenhet och påvägen upp dit satt det lappar i hela trapphuset att Strecket är påväg hit, om ni ser henne ring 0141 55*** och varna mig att hon är påväg upp. Jag kollade upp detta och vet nu vem numret går till...vi har även en gemensam vän på facebook, vi kan kalla honom Trubaduren. MEN vad ska då  detta betyda? Vad tror ni? sysslar någon av er läsare med drömtydning. Carloina Gynning har en drömtydningsbok, hoppas hon läser min blogg!

                                                                                 Se hela bilden
 

 "Drömmen visar oss hur vi skall finna en mening i våra liv, hur vi skall fullfölja våra öden och hur vi skall förverkliga den större livspotentialen inom oss."

Marie-Louis von Franz  


Kommentarer
Postat av: C

Jag tror att tfnr är 0141-55793,vilket skulle innebära att det går till min pappa Harry. Vad nu han har i dina drömmar och göra är det nog bara du som kan svara på. Nog för att han är het men gubben är ju ändå 56år..DILF

2009-01-12 @ 12:40:17
Postat av: Strecket

Hej C!

Alltså det är lite skrämmande att du ska bli polis det måste jag säga. Du har läst en text på 6 rader och lyckas inte utesluta din far i utredningen...Har pappa Harry facebook??Och skulle du i så fall vilja kalla dig själv Trubaduren?Nej lite kvar på polishögskolan har du och tur är väll det!



Det är iaf kul att du STRECKläser min blogg och tack för kommentaren!!



2009-01-12 @ 12:46:23
Postat av: C

Vad jag dock kan läsa av utredningen är att du gärna slänger dig med mina uttryckt. (streckläser)..

2009-01-12 @ 12:49:06
Postat av: Strecket

C, du kommer snart bli bra på det och kom ihåg att man läs sig av sina misstag!



Kram

2009-01-12 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0