Grattis Linda Rosing!!

Hej mina kära läsare förlåt att jag inte bloggat på ett tag! Jag har inte gjort något speciellt men tröttnade bara helte enkelt, det är ganska tråkigt att blogga men efter protester från er tänkte jag börja igen, dock inte i samma hastighet som tidigare.

Självklart handlar mitt första inlägg efter uppehållet om BJÖRNAR. Det finns en låt jag gillar väldigt mycket och vet ni vad...här om dagen upptäckte jag att det är en Björn med i musikvideon, undrar om det är Rugg?Någon som vet??


Ja vad har hänt sedan sist då...Christina har börjat löpa det är fan sjukt! Nu måste jag också börja hon kan ju inte bli bättre än Älgen som gick in för ironman för några år sedan!!

Asshole och Milfen har fått en aning lite svar för att kunna fixa en blind date men eftersom Asshole också han ville säljas in som partyprisse och Milfen försökte trösta honom med att hon gillar skogspromenader verkar det lite klappat och klart tycker jag, eller vad säger du Phil??


Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Varg

Nu gjorde du väl ändå dig själv en björntjänst?

2009-01-22 @ 02:16:04
Postat av: Anonym

Ja detta med "Christinas" löpning är fan helt sjukt! Hon som knappt kunde gå upp för en trapp förr utan o få träningsvärk dan efter...detta måste ses med egna ögon!

2009-01-22 @ 13:07:03
Postat av: Anonym

Bloggen har tappat allt förtroende

2009-01-26 @ 19:31:45
Postat av: Elin

UUUUUUuuuuuuu A uuuuuuuuuuu what can I dooo, when I'm dreaming of you......

Love your Blogg bellis!

Vad sägs om tjejmilen i höst? hehe jag e på om du e..



2009-01-26 @ 21:42:46
Postat av: Strecket

Elin



Ja det här med tjejmilen kanske vore något låt mig återkomma när sommaren närmar sig och jag vet hur min (o)form är...



Vad kul att du gillar bloggen



Tack för din kommentar!

2009-01-27 @ 14:51:46
Postat av: Strecket

Hej Anonym!



Vad tråkigt att du känner så, hoppas bloggen kan få tillbaka ditt förtroende!



Tack för kommentaren!

2009-01-27 @ 14:52:27
Postat av: Strecket

Sisela?



Ja Christinas löpning är spännande, vi kanske ska ta oss ut till Råssnäs med varsin stol och lite kaffe för beskådning??



Tack för kommentaren!

2009-01-27 @ 14:53:43
Postat av: Strecket

Varg



Tack för din kommentar!

2009-01-27 @ 14:54:49
Postat av: Sisela

Näe det va inte jag som kommenterade. Men en stol och kaffekopp säger jag absolut ja till! Det vore trevligt och se på när hon löper i spåret...=) hehe

2009-01-31 @ 15:43:26
URL: http://pumiz1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0