Inspiration

Jaha, igår intoducerade jag bloggen för en av mina vänner. Jag tror att X gillade den trots att X inte riktigt erkände det. X vill gå under ett alias på bloggen så jag föreslog "X sex on fire" men hon gillade inte det...X har precis gett sig ut i sajberspejs så nu vill jag ge X det bästa. X har precis köpt ny dator så nu har X faccebook tre år efter alla andra, men bättre sent än aldrig heter det ju!




X tyckte jag skulle kolla in vår kompis blogg vi kan kalla henne Sisela och att jag kunde hämta lite inspiration där, vilket jag gjorde eftersom jag vill att alla mina läsare ska vara nöjda. Där fann jag många bra Alias som jag kommer använda mig av här. K2, Milfen, Phil, Christina och Asshole.

Asshole vill ha en tjej så om ni vill gå på blind date passa på NU! Asshole tycker om skogspromenader, långfärdsåkning, body building och gi- metoden. Han är en naturälskare som spenderar mer tid ute på sina ägor än någon annan godsherre. Så alla pumor ute i vildmarken hör av er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha skogspromenader Asshole?? Ja vi får hoppas han hittar sin skogsmulle snart:)

2009-01-11 @ 14:28:42
URL: http://pumiz1.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sisela? Tack för det påhittiga aliasnamnet:) X hälsar att du kan hålla dig till X istället för Christina. Ska komma på nåt finurligt till dig med...!

2009-01-11 @ 20:07:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Strecket

Sisela:

tack för dina kommentarer!du kan hälsa Christina att hon ÄR Christina här och inget annat och vad gäller mitt alias tycker jag det är ganska givet STRECKET såklart!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Och en sak till responsen på en blind date med Asshole är obefintlig trots många läsare, vad fan ska jag göra?Några tips?



kram

2009-01-11 @ 20:47:40
Postat av: Anonym

Sätt ut en bild på han=) hahaha Och vi kör med astmatikern för din del som alias. Blir bra det

2009-01-11 @ 21:25:49
URL: http://pumiz1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0