Lördagkväll

Jaha lördag och party igen, ikväll är det Konstnären som har fest hos sig då hennes flckvän fyller 27 och äntligen är jag bjuden på födelsedagsfesten:)

Förra helgen hade Asshole en mycket lyckad fest med många av mina underbara vänner på samma plats.  Jag kom på att Milfen har superheta ben så alla killar som vill dejta henne där har ni ytterligare ett plus. En vän var där som helst blir kallad Sigrid hon visade en dold talang nämligen att klappa i 24:dels takt till alla musik hon hörde och helst till sing star. Christina överröstade alla i singstar trots att hon inte hade någon mic även detta kan skyllas på Sigrid då hon mer än gärna peppade lilla Christina som för övrigt är en alt...i körtermer (kvinnlig mansröst).

Jag tror att det kommer spelas mycket Madonna ikväll varför jag även vill att ni läsare ska komma i form till denna skönsjungande muskelknutte.



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Väldigt kul fest! Mycket sång, dans o klappningar. Jobbar på 48:dels takten nu! Var det "Burken" vi skulle kalla dig Bella?:)

2009-02-03 @ 21:29:19
Postat av: Sigrid

Kul fest! Blev mycket sång, dans o klappningar. Jobbar på 48:dels takten nu! Var det "Burken" vi skulle kalla dig Bella?:) Kram kram

2009-02-03 @ 21:31:34
Postat av: Sigrid

Kul fest! Blev mycket sång, dans o klappningar. Jobbar på 48:dels takten nu! Var det "Burken" vi skulle kalla dig Bella?:) Kram kram

2009-02-03 @ 21:35:24
Postat av: Sigrid

Kul fest! Blev mycket sång, dans o klappningar. Jobbar på 48:dels takten nu! Var det "Burken" vi skulle kalla dig Bella?:) Kram kram

2009-02-03 @ 21:35:55
Postat av: Sigrid

Kul fest! Blev mycket sång, dans o klappningar. Jobbar på 48:dels takten nu! Var det "Burken" vi skulle kalla dig Bella?:) Kram kram

2009-02-03 @ 21:36:18
Postat av: Sigrid

Kul fest! Blev mycket sång, dans & klappningar. Jobbar med 48:dels klappningar nu! Var det "Burken" vi skulle kalla dig Bella?:)

2009-02-03 @ 21:40:38
Postat av: Strecket

Sigrid!

Kul att du försöker ge kommentarer i samma takt som du klappar, det gillar jag!

Tyvärr jag är inte burken STRECKET heter jag!

Tack föra kommentarERNA!

KRAM

2009-02-03 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0