Maja

anställningsintervju

Idag har jag varit på anställningsintervju tror det gick bra men jag gillar inte anställningsintervjufrågor! Vad säger de egentligen?Efter intervjun blev det lunch med en vän vi kan kalla henne Maja!

Maja kallas för Maja eftersom hon blev tagen på toaletten på känd svensk fjällort av en civilpolis. Polisen sa något i stil med (till några tjejer på toaletten)"Jaha har ni povat att röka på då?"Maja som hörde frågan studsar fram och berättar att hon rökt pipa kvällen innan och att hon inte visste vad som var i den HAHAHA, så berättade kvinnan mitt emot att hon var polis och in i cellen blev det för Maja (marijuana). Men hon kom hem till efterfesten där François med vänner väntade!

    Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Maja! Klockrent fiktivt namn på din "vän":) Förstår ju verkligen inte vem d är:P

2009-01-14 @ 15:47:02
Postat av: vickan

så jävla klockrent bella!!

2009-01-15 @ 16:55:21
Postat av: Strecket

Vickan: Tack för din kommentar, kul att du läser bloggen!



kram STRECKET

2009-01-15 @ 19:39:33
Postat av: Virre

Maja var precis hos mig och hon var allt lite sugen på en pipa..hehe

2009-01-15 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0