Nyårslöfte

Jag ska vara mer förberedd på bränder. Det kanske låter underligt  men i höstas var det en fire här i min korridor och jag var nära döden (enligt mig iaf). Bian min pojkvän var här då, han tänkte bara på sig själv slet tag i tröjan jag tänkte ta på mig eftersom han också behövde en (ego gay)...sedan var han påväg ut i den superrökiga korridoren medan jag stod i fönstret och skrek allt vad jag kunde (hade ju glömt numret till SOS). Jag ringde iaf Drama queen och hon sa åt mig att packa en väska med mina finaste kläder och att jag inte fick glömma min guldklocka och skorna jag lånat av henne. Jag valde istället att byta om ett par gånger för vem vill bli räddad och komma ut ur lågorna i fula strumpor...så resonerar jag under stress. C-son bodde här då, han är fortfarande besviken över att ha missat the fire varför C-son ringer ibland och ber mig återberätta dramat.

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skill du har som kan tänka så resonerat under en pressad situation ;)

2009-01-16 @ 16:33:22
URL: http://pumiz1.blogspot.com
Postat av: Strecket

Ja visst är det så lite har man ju lärt sig med åren!



Tack för kommentaren!

2009-01-16 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0