sitta ihop

"om vi går till en doktor tror du att han skulle sy ihop våra fingrar om vi vill det" det är en av många liknande frågor jag brukar få av Bian min pojkvän. Vi har en gemensam vän vi kan kalla honom Varg, Bian är övertygad om att de suttit ihop tidigare eftersom Bians armbåge passar i Vargs öga.




Tänk er hur Vargens nos byts ut mot Bians armbåge så förstår ni lättare vad jag menar!

Bian ringde precis han var superexalterad, det var ett program om siamesiska tvillingar på TV. Hans första fråga till mig var om de kissar ur samma hål. Jag älskar den mannen!


Kommentarer
Postat av: Hellre en dag som varg än tusen som får.

Dagen efter och man är lite seg, vi tar några bira sen sticker vi iväg.

Vi drar ner på stan och krökar förstås, kängar ner nån jävel som ville slåss.

2009-01-13 @ 03:01:18
Postat av: Strecket

Hej Hellre en dag som varg än tusen som får



När snuten kommer är vi någon annanstans,dom som bråkar med oss har aldrig någon chans.

Några bira slinker ner, börjar komma igång.

Dagen e kort, men natten e lång.



Tack för kommentaren!

2009-01-13 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0