suspekt doft

Jag sitter och transkriberar förfullt nu men det är något som stör mig, en väldigt underlig doft trots att jag dammade, dammsög, rystade mattor och torkade av golven igår. Jag sitter i min soffa där c-son bott under en längre tid (alldeles förlång tid) om ni frågar mig. Ja och nu misstänker jag att han ätit så mycket maxmat att odören liksom gnuggats in i soffan för jag har som sagt verkligen städat!!! Eller så  är det hans hudavlagring efter alla solarietimmar för det blev en hel del solning i Hammarby sjöstad kan jag lova! Bilden nedan är dock ej från denna tid, numera syns det inte ens att han vistas 10min/dag här nere på sunfactory!! Jag både saknar och hatar c-son.

                  


Kommentarer
Postat av: C Son

Tack för det hedrande inlägget. Har du köpt nya köksredskap eller använder du de som du lät 4 centimeter tjocka lager av allt du lagade sitta kvar på fortfarande?



Kärlek /C

2009-01-11 @ 18:13:08
Postat av: Strecket

C-son:

Jag vet inte riktigt vad du talar om!Det enda jag vet är att om du inte skärper dig kommer jag hälla fiskbullar i hummersås i dina snut*****kängor!På återseende och tack för kommentaren!!

2009-01-11 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0